All You Can Move SportPass

Vigyázz, kész, Ultrabalaton 2016

2016. május 18. - AYCM SportPass

Alig két hét és elrajtol Balatonaligáról a 10. Ultrabalaton, melynek Csopaki szakaszát az ALL YOU CAN MOVE (AYCM) támogatja. A munkavállalók sportolását elősegítő vállalat a hétköznapokon is jól bevált csapatmunkát ülteti majd át a május 28-i futóversenyre, ami azt jelenti, hogy tulajdonosok, vezetők és beosztottak egymást támogatva küzdenek majd, 220km-en keresztül. Ott lesz így az AYCM tulajdonosa, dr. Mihalik Zsuzsa is, aki egy sérülés miatt ugyan idén futással nem, de minden egyéb eszközzel támogatja majd a csapatot.    

11216724_10200506331138071_8130895847733095848_n.jpg

Mihalik Zsuzsa / AYCM tulajdonosa

Egy szóval az Ultrabalaton?

Az akaraterő diadala.

Mit szóltál, amikor megtudtad, hogy idén újra indulunk? Őszintén! :)

Örültem neki, noha én idén sajnos nem futok az Achilles-szakadásom miatt, de jövőre biztosan indulok én is!

Hogyan készülsz? Őszintén! :)

Lélekben. De azt nagyon erősen. :)

A legjobb pillanat?

Kétszer futottam, egyszer éjszaka, 2 körül, majd hajnalban, és annyira élveztem, ahogy kelt fel a nap. A sötétségből belefutottam a fénybe, mindezt a Balaton partján!

img_3360.jpg

És a legrosszabb?

Nem volt ilyen. Most az a rossz, hogy nem futhatok... Várj, mégis van. A nappali futókat kísértem biciklivel, és kidurrant a bicajom kereke. Integettem a mellettem elhúzó, kísérő AYCM autónak, mire ők kedvesen visszaintegettek, majd nyomtak egy kövéret. Én meg toltam vidáman tovább a 45 fokban a biciklit, még 6 kilométeren át. Tényleg le kell már fogyni, nincs olyan vastag bicikligumi, ami elbírna... :)

Mit jelent neked a futás?

A futás jelenti az innovációt. Amikor már szabályossá válik a lélegzetem, és már nem kell minden lépésnél meggyőznöm magam, hogy fussak tovább, akkor minden aktuális problémára megtalálom a megoldást. A legzseniálisabb gondolataim ekkor születnek.

img_3428.jpg

Gyerekkori élmény?

Jó rövidtávfutó voltam az általános iskolában, ezért benevezett a tornatanár egy 1200 méteres futóversenyre, mire másra. Na, ez nem sikerült túl jól, különösen, mert nem vittem melltartót, viszont az összes fiú ott volt az iskolából... :)

Motiváció?

Ne fájdítsd a szívemet ilyen kérdéssel! Annyira futnék, de még járni sem tudok rendesen. Biciklivel követem majd a futókat.

img_3437_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aycm.blog.hu/api/trackback/id/tr508728242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása