All You Can Move SportPass

Vigyázz, kész, Ultrabalaton 2016

2016. május 24. - AYCM SportPass

Most szombaton 10. alkalommal kerül megrendezésre az Ultrabalaton, melynek Csopaki szakaszát az ALL YOU CAN MOVE (AYCM) támogatja. A mezőny Balatonaligáról startol el, és a Balaton körbefutásával 220 km-es távot teljesít majd, megállás nélkül. A versenyen az összetartás szellemében rengeteg vállalat csapatként képviselteti magát,  így az AYCM kötelességének érezte az indulást is. Az AYCM pénzügyi igazgatója, Kecskés Csaba a cég gazdasági ügyei helyett a hétvégén a csapat futóit kíséri majd figyelemmel.

246594_10151002319047774_1473795382_n.jpg

Kecskés Csaba / pénzügyi igazgató

Egy szóval az Ultrabalaton?

Kihívás.

Mit szóltál, amikor megtudtad, hogy idén újra indulunk? Őszintén! :)

Már tavaly, amikor befejeztük tudtuk, hogy idén is megyünk, így nem ért meglepetésként és a tavalyi tapasztalatokkal a hátunk mögött már csak egy jó bulinak fogom fel.

Hogyan készülsz?

Én kizárólag fejben, mert csak kerékpárral kísérek. :)

img_3353_1.jpg

A legjobb pillanat?

Nem tudnék egyetlen pillanatot kiemelni. Nagyon sok emlékezetes pillanat volt, amin jót nevettünk, akkor is és most visszagondolva is elmosolyodok. Az egyik legemlékezetesebb talán, amikor Enikőt kísértem éjszaka és Ő ráállt az előtte futó tempójára és követtük, de sajnos egy zsákutcában lyukadtunk ki, mert egy kereszteződést benéztünk az előttünk futóval egyetemben. Jót nevettünk, majd folyatattuk a szakaszt, pedig már igencsak fáradtak voltunk. Ami még nagyon megmaradt bennem, hogy éjszaka egy pillanatra elaludtam a kocsiban – úgy éreztem egy pillanat – és amikor felnéztem nyugtáztam, hogy tényleg egy pillanat volt, mert még ott van Balázs kocsija mögöttünk. Egy kis idő múlva, amikor megnéztem megint, rájöttem, hogy az nem is az ő kocsija, hanem csak egy ugyanolyan autó. Csörgött is a telefonom, hogy ők már rég a másik ponton vannak. Felborul picit az ember érzékelése. :)

img_3433_2.jpg

És a legrosszabb?

Nagyon nem szeretem az esőt, de hajnalra kaptunk belőle, ezért ezek a hajnali esős szakaszok tartoznak a rosszabb pillanatok közé.

Motiváció?

Én továbbra is csak azért kísérek, mert egyszerűen ki nem állhatok futni csak úgy magában. Szükségem van egy labdára, vagy valamire, amit kergethetek. :) Kísérőre is szükség van, így semmiképp sem szeretném kihagyni, mert egy nagyon jó buli és nagyszerű csapatépítő is egyben.

ub2015_2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aycm.blog.hu/api/trackback/id/tr548744352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása