All You Can Move SportPass

Vigyázz, kész, Ultrabalaton 2016

2016. május 27. - AYCM SportPass

Holnap ilyenkor már róni fogjuk javában a kilométereket a 10. Ultrabalatonon, melynek az ALL YOU CAN MOVE nem csak indulója, de támogatója is. Az AYCM a hétköznapokon is jól bevált csapatmunkát ülteti majd át a balatoni futóversenyre, ami azt jelenti, hogy tulajdonosok, vezetők és beosztottak egymást támogatva küzdenek majd, 220km-en keresztül. Ott lesz így az AYCM tulajdonosa, Schneider Balázs is, aki felkészültségével és elszántságával az egész csapatnak példát mutat és a 220 km-ből egy maratonnyit vállalt magára.

10888809_757118227676057_3599053363849003542_n.jpg

Schneider Balázs / az AYCM tulajdonosa

Egy szóval az Ultrabalaton?

Nagyon összehoz, és nagyon elfáraszt!

Mit szóltál, amikor megtudtad, hogy idén (újra) indulunk? Őszintén! :)

Örültem! Lett motivációm minden reggel futni újra egy évig.

img_3415.jpg

Hogyan készülsz? Őszintén! :)

Minden nap futok, napi 6km-t.

Mit jelent számodra a futás?

A fitten tartást, mindennapos mozgást.

img_3410.jpg

Gyermek-, serdülőkori élmény futóversenyről?

Mindig szerettem futni, egész életem folyamán mindig futottam, sosem volt rossz élményem ezzel kapcsolatban. Korábban úsztam, annak is a kiegészítő sportága volt, amikor pedig triatlonoztam akkor meg az alapja.

Motiváció?

Az Ultrabalaton egy újabb cél, amit le kell küzdeni, amit leküzdhetek.

img_3437_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aycm.blog.hu/api/trackback/id/tr768752522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása