All You Can Move SportPass

Vigyázz, kész, Ultrabalaton 2016

2016. május 19. - AYCM SportPass

A május 28-án elrajtoló Ultrabalaton sokak életében az első komolyabb „felnőttkori” futóverseny lesz. Nos, ők a futók nyelvén szólva, elég jól „bekezdenek” ezzel a 24 órás futófesztivállal, még akkor is, ha a 220 km-t – amit a Balaton körbefutása jelent – csapatban teljesítik. A verseny Csopaki szakaszát az ALL YOU CAN MOVE (AYCM) támogatja és mivel a vállalat maga a sport, a rendezvény támogatása mellett idén is kötelességének érezte az indulást. Az AYCM csapatában is vannak természetesen újoncok. Ilyen Aranyos Anna is, aki a többiek lelkesedéséből próbál erőt meríteni.

fb-bzfoto-45.JPG

Aranyos Anna / ügyfélszolgálat / controlling

Egy szóval az Ultrabalaton?

Kihívás.

Mit szóltál, amikor megtudtad, hogy idén újra indulunk? Őszintén! :)

Mivel én még nem voltam tavaly a csapat tagja, ezért nekem ez az első lesz. Sajnos a futás nem az én sportom, de szeretem a kihívásokat. Nem mellesleg nagyon sokat segít az, hogy a többiek motiváltak, mert ezzel engem is motiválnak.

Hogyan készülsz? Őszintén! :)

Fokozatosan. Sajnos sokáig nem sportoltam aktívan, így egy ideje próbálom visszaépíteni a rendszeres edzést a mindennapjaimba. Én inkább kondizni szeretek, de nyilván ebben az esetben a kardió elengedhetetlen, úgyhogy Veresen futom a köröket. Szerencsémre pont a domb tetején lakunk, így egy kis extrém magasság is hozzásegít, hogy jobban teljesítsek majd.

Mit vársz a mostani eseménytől?

Mivel nem szeretek hosszútávot futni, számomra a csapatszellem, illetve a hatalmas adrenalin bomba lesz az, ami megkoronázza ezt az eseményt.

Gyermek-serdülőkori élmény futóversenyről?

Gyerekkoromban rengeteget futottam, azonban én inkább rövidtávfutó voltam. Ebből kifolyólag nehéz lesz leküzdenem ezt a távot, na meg persze az időjárás is mindig sikeresen megtréfál.

Motiváció?

Egyértelműen a többiek! Illetve ez is egy új „challenge”, ami csak rám vár. :)

ub2015_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aycm.blog.hu/api/trackback/id/tr158732902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása