All You Can Move SportPass

Körbefutottuk a Balatont

2016. június 02. - AYCM SportPass

Lefutottuk, megcsináltuk! Megkerültük futva a Balatont, közben egy párszor meghaltunk, majd feltámadtunk. Büszkék vagyunk, hogy míg az induló csapatok közül több száz feladta, az ALL YOU CAN MOVE futói 22 óra alatt teljesítették a távot. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk és ezt most meg is osztjuk, hogy tudjanak meríteni belőle azok, akik jövőre megpróbálkoznak ezzel az embert próbáló versennyel. Elsőként Dobrosi Eszter, az AYCM key account managere mesél nekünk.

dobi_ub_blogra.jpg  

 Dobrosi Eszter / key account manager

Mennyit futottál/ kísértél?

13 km-t futottam összesen és kb. 30 km-t kísértem bringával. Elsőre ez lehet, hogy kevésnek hangzik, de a délutáni szakaszon nagyon sokat kellett a tűző napon, emelkedőkkel tűzdelt útvonalon futni. Sok helyen egyáltalán nem volt árnyék.

Hogy értékeled a teljesítményedet?

A magammal szemben támasztott elvárásokat hoztam.  

A pont, amikor szidtad, aki kitalálta ezt az egészet? :)

Nem volt ilyen. Az egész program alatt és utána is csak jó dolgokat meséltem mindenkinek.

A pont, amikor azt mondtad, érdemes volt elindulni? 

Ez nem volt kérdés egy pillanatig sem. :)

dobi_bicaj_ub.jpg

Élmények, élmények, élmények…

  1. Nagyon jó csapatépítő program volt, ez már önmagában egy szuper élmény.
  2. Mindenki maximálisan segítette a másikat a közös cél érdekében, vigyáztunk egymásra, és közben nagyon jól éreztük magunkat.
  3. Az egyik éjszakai szakaszon Anna kísért biciklivel és közben énekelt nekem (https://www.youtube.com/watch?v=_6xNuUEnh2g) Brenda Lee elbújhat mögötte, de komolyan. Azóta is karácsonyi dalokat hallgatok… :)
  4. a kimerültség miatt a hajnali szakasz előtt már csak az alvásra tudtam gondolni, de nem lehetett. Futás közben is arra koncentráltam, hogy el ne aludjak. J Persze ilyenkor fut el az ember egy kuka mellett, aminek egy hatalmas párna van a tetején… Nyugi, nem álltam meg. :)
  5. Ami a megállást illeti; a felkészülésem alatt sokszor futottam hegyen, de a lankásabb részeken azért tartottam pihenőket is. A versenyen viszont egyszer sem húztam be a féket.
  6. Az alvásra visszatérve; Tomival Zamárdiban a parton a fűben dőltünk ki.
    Nem aludtunk sokat, de rengeteget számított, és persze gyönyörű volt Tihannyal szemben a napfelkeltére ébredni. Azt hiszem, itt remek fotók is készültek. :)
  7. Ami még mindenképpen említést érdemel, hogy több céges kapcsolattartónkkal és Klubtagunkkal találkoztunk, ők is futottak, együtt szenvedtünk, együtt örültünk és velük is történt egyfajta „csapatépítés”. Ők is láthatták, hogy nem csak papolunk a mozgás fontosságáról, hanem igenis mi is beállunk és lefutunk 220 km-t, ha kell :)
  8. Idén a csopaki frissítő és váltópontot is az AYCM támogatta, ezért a nem futó kollégáink ott segítették a felfrissülést és a haladást, de ahogy tapasztaltam és más csapatoktól is hallottam, a hangulat fokozásából is kivették a részüket. :)

Tervek a következő Ultrabalatonra?

Fontolgatom, hogy bringával a teljes kört megteszem. Ezen már a tavalyi UB után is gondolkodtam, szerintem jövőre beérik.

Még egy hasznos info: Sokan kértek tőlem AYCM tetoválásokat a verseny alatt. Bőrtípustól függ, de van, akiről nagyon nehezen jön le. Mielőtt sokat emlegetnének, nekik az acetonos körömlakklemosót ajánlom.

Óóó és egy fontos észrevétel: Ha beszéltek a szervezőkkel, feltétlenül említsétek meg, hogy a 60-as táblák nagymértékben lassították a haladást. :)

dobi_tattoo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aycm.blog.hu/api/trackback/id/tr138772054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása